čtvrtek 4. července 2013

Základní rozdíl mezi muffiny a cupcakes

Protože naprosto zbožňuju cupcakes a moc ráda je peču a zdobím, hodně receptů na nich se objeví i tady. Proto by asi bylo vhodné vysvětlit základní rozdíl mezi muffiny a cupcakes, aby nedošlo k omylu a abychom si všichni rozuměli :) Od chytřejších a zkušenějších jsem se dozvěděla, že základní rozdíl je v krému. Muffiny jsou prostě bábovičky, těsto a hotovka. Suchota. Zato cupcakes mají nahoře krém a ideálně jsou ještě plněné něčím dobrým vevnitř (tzn. vydlabaná malá dírka, ve které je překvapení). Já osobně mám radši cupcakes, protože mají chuť navíc a jsou prostě lepší :)

K pečení používám nejradši silikonové jednotlivé formičky, se kterými se velice dobře manipuluje jak při plnění, tak vyndávání hotových cupcakes a taky se dobře umývají. Navíc není vůbec potřeba je čímkoliv vymastit, vysypat nebo vyložit papírem. Nedávno jsem si koupila nové formičky z Tchiba (ano, tam kde mají - hahaha - přece JENOM KÁVU!! :-D ), jsou bezvadně pevné a krásně drží tvar, naví jsou i hezké, mají pozitivní barvy a prostě se mi líbí a jsem z nich nadšená, protože starší formičky byly hodně tenké a tím pádem se vždycky pod náporem těsta rozplácly...
Tyhle formičky a silikonová forma na dorty jsou v poslední době mí největší kuchynští kamarádi :)

Žádné komentáře:

Okomentovat