neděle 29. listopadu 2015

Netradiční těstovinový salát

A tenhle znáte? Klíčová slova: těstovinový salát, prapodivné kombinace, věci co byste nikdy nedali dohromady, výborná chuť, lehká závislost :)

Tento víkend jsem slyšela, že se někdo ptal, kdy bude další recept, že pořád vyhlíží a nic! Nesmírně mě těší, že někdo fakt vyhlíží a na druhou stranu jsem se zastyděla, že jsem se k tomu zase strašně dlouho nedostala! V poslední době mám neskutečně málo času - tak málo, že nestíhám ani číst (což je u mě, která nosím VŠUDE, občas i do divadla, velký indikátor množství času :-D ), změnila se mi pracovní doba a po příchodu domů sebou znaveně praštím a nemám myšlenky vůbec na nic... Ale já se zlepším, prostě musím! :) 

A pojďme vařit!
Tenhle salát mám fakt hodně ráda, asi i proto, že obsahuje tak podivné kombinace, že by to člověk na první poslech/přečtení vůbec nechtěl dát do pusy. Poměry napíšu, jak jsou originálně v receptu, ale my dáváme vždycky od oka, jak to máme rádi nebo kolik čeho máme právě doma :)
  • balíček těstovin podle vlastního výběru
  • půl kila kuřecích prs
  • plechovka ananasového kompotu
  • bílý jogurt
  • sterilované okurky
  • trošku kari
  • lžíce sojové omáčky
  • tatarka nebo majonéza

  1. Dáme vařit těstoviny - nic zvláštního, prostě jak jste zvyklí a podle návodu na pytlíku.
  2. Mezitím si nakrájíme na kousky kuřecí maso (my krájíme menší, protože nemáme rádi velké kusy) a osmažíme na pánvi - já mám nejradši dohněda. Na osmažené maso nasypeme kari a sojovku a pořádně zamícháme.
  3. Potom už jenom nakrájíme na kostečky okurky a ananas - opět záleží jak máte rádi, okurky spíš na menší (jsou výraznější) a ananas na trošku větší, aby se neztratila jeho chuť.
  4. A zamícháme - těstoviny, nakrájené suroviny, nakonec maso. Přidáme majonézu/tatarku a bílý jogurt. Přidáme i trošku pepře.
  5. Dochutíme - ideální je přilít lák z okurek a šťávu z ananasu, hlavně v okurkách je všechna chuť a dokonale salát dochutí, daleko líp než sůl. My lák používáme i do bramborového salátu, pomazánek kde jsou i okurky a podobně, používáte taky? 
Nejlépe je nechat salát lehce uležet, ale znáte to s moc dobrým jídlem - člověk to prostě nevydrží a než mrkne, zbaští celou mísu. Tak doufám, že zůstanou prázdné mísy i u vás, je to fakt mňamka, mě můžete věřit :)

A příště bude na vyžádání vánoční recept (ještě před Vánocema, slibuju!!  už mám i napečeno a nafoceno!!! :) ), tak se těšte, ozvu se ;) Krásnou první adventní neděli!! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat