středa 31. května 2017

Bezvýčitkový tvarohový koláč :)

Dneska se vydáme lehce zdravější cestou, ale jen proto, že tenhle koláč je fakt úžasný, ne proto, že bych se dala na cestu hubnutí do plavek ;) Každopádně tohohle koláče můžete sníst (alespoň podle mého názoru) kolik chcete a nijak vám to neuškodí. 
V poslední době mám facebook víceméně už jenom na to, aby mi neustále nabízel nové nápady na tvoření a taky samozřejmě recepty. A nedávno na mě začaly skákat recepty ze stránky Fitreceptů a jsou čím dál zajímavější, takže tohle rozhodně není poslední jejich recept, který zkouším :)
Mimochodem - my doma zdlabali za víkend dva - v sobotu jsem pekla na zkoušku a v neděli znova pro velký úspěch :)
Takže ingredience:
  • 4 vajíčka
  • 1 banán namačkaný vidličkou
  • 500 g tvarohu
  • med/agávový sirup/jiný sirup podle chuti
  • 1 vanilkový pudink
  • 300 g bílého jogurtu
  • kůra z 1 citronu
  • syrové nebo rozmrazené horké ovoce na ozdobu a dochucení po upečení

Postup opět zcela jednoduchý (jak jinak :) ) - vajíčka, banán, tvaroh a med smícháme dohromady, poté přidáme ostatní ingredience. Pořádně zamícháme, nalijeme do (ideálně asi dortové) formy.
Jenom POZOR při pečení - dáváme péct na 170°C na cca 15 minut a poté snížíme teplotu na 150°C a pečeme dalších 20-25 minut.

Absolutní ideálka na počínající horké jarnoletní dny! Je osvěžující (obzvlášť s čerstvým ovocem), vůbec není těžký a je vám po něm moc dobře :)
Krásné teplé dny...!

2 komentáře:

  1. Žádné teplé dny!!! Zimu!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já s tím plně souhlasím! Pro mě je horko už při 20°C :-D tak se omlouvám za pohoršování svými slovy, příště závěr víc promyslim :-D :-D

      Vymazat